2017年7月24日 星期一

24/7/17


24/7/17   MON   HOT

今朝瞓到8點幾先起身, 咩人都唔洗理淨係理自己就得, 但都搞到9點先出到門口, 因為要prepare埋子元要做的練習呢! 返到去都係要開會囉, 開開吓老細又返咗嚟阻住哂! 要寫番兩日日記都寫咗好耐, 午飯買咗米線, 老細返咗嚟所以都冇過去食, 喺呢邊一邊打機一邊食幾自在! 下午都要做嘢, 好難得今日咁忙呢! 放工返去接笨元過小童打NERF, 等老公嚟接我就返去睇吓間屋先, 都唔係整多咗好多嘢, 希望佢跟緊D進度啦, 木工油油安廚櫃都好多嘢架, 佢仲有3星期就要起貨比我架啦! 之後去吓銀行買吓嘢咁已經夠哂鐘接子元, 入青衣食飯, 返到去仲爺瞓咗, 放咗佢入房佢繼續瞓我地就食飯囉, 9點幾走啦仲爺都未起身, 咁都冇法啦冇得同佢玩啦! 老公車我地返去再買糖水返去比嫲嫲呢, 我地沖好涼就摺衫呀等等啦!

沒有留言:

張貼留言