2017年7月28日 星期五

28/7/17


28/7/17   FRI   HOT

今日都係如常咁返工啦, 子元冇咁早學嘢, 我唔洗理佢! 返到去都係做吓公事做吓自己嘢啦, 今朝唔洗開會, 可以休息吓啦, 午飯時老細又一早返咗嚟, 完全冇義氣地快食快閃, 快手落咗樓, 本來都係預咗要去睇冷氣資料, 問咗有間淨機價算係最平! 問完就上埋759入吓貨, 下午老細喺到, 但冇阻住我地都算係咁啦! 放工馬上返去接咗笨元再接埋敏瑩就去小童合唱團, 我就等老公嚟接我, 原來佢先接咗嫲嫲同仲仲先, 因為出嚟美孚食上海嘢, 我地去攞咗住先, 仲要等到子元放咗合唱團, 車埋敏瑩返屋企先過嚟, 所以覺得食咗好耐咁, 食完就先車咗我地返屋企, 沖咗涼就休息吓囉, 仲要執明天出街的家當都有排忙!

沒有留言:

張貼留言