2017年7月1日 星期六

1/7/17


1/7/17   SAT   HOT*

今日對我地嚟講都係一個執嘢日! 朝早冇仲爺嘈住, 笨元自己會照顧自己, 9點多入嚟問我地幾點叫我地起身啫, 咁都係hea10點都要起身架啦, 梳洗完先去北海道食個早餐, 跟住就返去執嘢, 日用品都仲未執得, 但都仲有好多嘢要整, 笨元都有幫手GE, 做到3點幾都要食嘢, 順手又車一批嘢過阿媽到, 佢唔喺屋企, 咁我咪自己搬哂入去先囉, 食完嘢返屋企再執, 今次係執放過青衣GE, 搞掂就過去順手同嫲嫲一齊食飯囉, 去咗青衣城食, 因為要去煤氣公司搞埋拆爐GE! 食完都返屋企啦, 今日好攰啦, 返去同仲爺沖埋涼就捉佢去瞓, 裝修前瞓呢晚佢都係要玩嘢, 唔肯乖乖呢! 我地就要睇transformer, 但可能真係太攰啦, 所以都冇睇哂就瞓啦!

 
 
 
 
 
 
 

沒有留言:

張貼留言