2017年7月26日 星期三

26/7/17


26/7/17   WED   HOT

今朝8點多先慢慢起身出門口, 因為太慢所以都趕趕地! 返到去食早餐開會咁啦, 午飯同事話出去食, 咁是但啦咪出去食囉, 個飯留多兩日應該OK GE! 去咗食嗰間東南亞嘢, 等得位食埋行一陣已經夠鐘! 下午都係做吓自己嘢, 忙忙亂亂咁又一個下午! 老公打嚟話佢今日要OT8, 所以我叫咗嫲嫲揍咗仲爺去小童就可以返屋企, 等我到時去接佢, 所以我放工返咗阿媽到接咗笨元先, 然後7點就去小童接仲爺, 要找個地方有冷氣有得hea又唔洗洗錢, 所以近近地就去咗愉景新城, 撘得巴士過去都7點幾, 比佢地喺反斗城行吓, 玩足大半個鐘老公到啦, 去咗食嗰間好好味的西餐, 襯佢仲好食時就食多幾次先啦, 食完都9點幾, 先揍咗仲仲返屋企先, 跟住再返荔欣睇一睇, 子元掛住要返去睇繼承者們, 最終佢留喺車用我手機睇住先, 我地上去望一望間屋囉, 順手放低埋張票就走! 返到去都係沖涼瞓覺啦, 襯埋明天套衫咁啦!

沒有留言:

張貼留言