2017年7月25日 星期二

25/7/17


25/7/17   TUE   HOT

今朝子元要田徑, 所以7點幾就起身, 因為8點半集合, 快買個包比佢食就算, 點知去到等好耐齊人我先走得, 因為要等佢地講嘢呀等等, 9點多交到佢比miss我就即閃, 買個早餐返去食就算! 今朝都冇咩嘢趕, 都係做吓自己嘢啦, 午飯後睇吓電視咁, 下午老細返咗嚟, 不過梗係同D高層開會啦, 唔會煩住GE, 係間中過嚟吹吓水咁, 好在我都有D嘢做吓! 放工就直接過石硤尾接番子元放足球, 等佢放得嚟換好衫, 等多幾個字老公就來到接我地直接返青衣食飯, 返到去仲爺又瞓緊, 叫醒佢食飯, 又食到衰衰咁, 我唔餵架, 要餵你阿嫲餵! 但一落地玩我就攞衣架架啦, 叫做食咗小半餵咗大半囉! 跟住去咗麥當當食雪糕先返屋企, 仲爺聽到我要返婆婆到時, 拖住我嗰隻手即刻捉緊我, 不過安撫吓佢都OK GE, 雖則佢成日話要去婆婆到瞓! 返到去都係沖涼睇電視瞓覺囉!

沒有留言:

張貼留言