2017年9月11日 星期一

11/9/17


11/9/17   MON   HOT

又要返工返學啦, 不過笨元學校係教師發展日, 所以我都唔洗咁早起身, 一齊揍仲爺返學, 不過要順利出門口真係好勞氣! 兩個細買麵包, 我地就各自買早餐返公司食, 笨元幫手揍仲仲入學校呢! 揍咗佢去比阿媽我就返工啦, 今朝有D忙啦, 話哂星期一嘛, 做吓嘢開吓會咁, 午飯要去買飯, 再睇吓電視, 有新劇睇, 好似幾好笑! 下午就做自己嘢多啦, 放工去巴士站同笨元會合, 直接入青衣, 佢兩個一齊就會顛, 好煩! 仲爺食飯又衰衰咁, 食完返去就沖涼睇功課啦, 今日只有一個中文字, 但唔知佢真係記得幾多啦, 比佢地玩陣我就沖涼, 到收嘢要執玩具又開始唔鍾意, 又要人用刑, 最終咪自己執得哂, 乖乖瞓覺冇再走出嚟囉, 咁我又再收拾咗一箱嘢, 摺埋衫都11點半, 可以休息吓啦!

沒有留言:

張貼留言