2017年9月18日 星期一

18/9/17


18/9/17   MON   HOT

又要返工返學啦, 今朝唔洗蒸飯可以慢手慢腳D, 仲爺臨出門口前醒咗, 著鞋落樓啦! 今朝早餐開始食倉鼠糧啦, 食完返學返工! 今朝主要係開吓會啫, 但我都冇咩心裝載! 午飯後要入廠, 帶拍片人入去睇吓要點拍, 又講吓條片要點等, 搞到4點幾先走得, 撘番巴士出去趕唔切5點接子元放田徑, 於是叫咗Tammy幫手, 揍去地鐵站交收, 我地都撘地鐵返去, 仲要買餸呢! 返到去佢有佢做功課, 我有喺廚房整吓嘢, 仍然習慣緊個新廚房呢! 由於仲爺喺車瞓咗, 我要落去幫拖攞嘢上嚟, 開飯食埋8點幾完成哂, 等佢地沖好涼就做功課, 我喺兩邊房走嚟走去, 覺得自己好忙呀! 不過佢地有自己地方學習自己地方玩, 個廳回歸番比我都係好事! 9點幾10點終於完成哂, 趕哂佢地去瞓我就沖涼啦! 跟住仲要摺衫, 兩日份量要摺大半個鐘呢, 打多陣機12點幾瞓啦!

沒有留言:

張貼留言