2017年9月16日 星期六

16/9/17


16/9/17   SAT   HOT+

今朝要返工, 8點先起身原來都有D, 揍咗笨元去英文班我就返工, 之後老公搞掂啦! 返到去都係hea架咋, 冇咩特別嘢趕咪hea吓囉! 等收工老公喺球場, 咁我咪行過去囉, 食埋嘢返阿媽到攞D嘢先, 咁就返屋企, 同仲爺做功課, 佢又唔係唔肯做GE, 但要陪住囉, 因為子元K2時已經喺學校做哂功課, 所以我都唔知其實佢係點, 但應該一定好過仲爺囉! 忙忙亂亂一排, K.O.咗仲仲去瞓, 笨元亦去咗游水, 咁我就可以執我個飾櫃啦, 將我D Snoopy放番上去, 不過咁企咗咁長時間其實都幾攰吓! 夠鐘揍番子元回來, 叫醒兩位陸生出去食晚飯, 子元話要食Pizza, 近近地去咗D2, 不過因為夜啦, 好多鋪都收哂冇咩睇, 食完就回家沖涼休息!
 
 
 
 
 

沒有留言:

張貼留言