2017年9月23日 星期六

23/9/17


23/9/17   SAT   HOT

今日都係學嘢日啦, 朝早9點上英文, 揍咗笨元去我地就食早餐, 老公又要買吓嘢返去整屋咁, 結果遲咗去接笨元, 跟手又要趕去上畫班, 咁我地就返咗屋企先, 我同仲仲做功課, 老公就揍子元去踢波, 同仲仲做哂功課, 等老公嚟接我地去午飯, 然後接番笨元囉, 佢又話唔肚餓, 所以返去煮丁麵比佢, 食完又要去游水, 好似好殘忍咁, 不過慢慢練吓就得架啦! 本來佢游水仲爺就應該瞓覺, 但佢就係唔瞓咁咪算囉, 由得佢自己喺房玩, 我就執屋! 叫定pizza hut接子元放游水時可以攞埋, 今晚好攰唔想出去啦, 食完笨元就做功課, 仲爺早D去瞓!

沒有留言:

張貼留言