2017年9月21日 星期四

21/9/17


21/9/17   THU   HOT**

今日要去開會, 可能我今日真係著得太靚, 個個見到我都問我做咩著到咁靚, 哈哈! 返到公司做吓自己嘢先啦, 跟住又要過商會啦, 食個豐富午餐再開工, 老細都早上到嚟呀, 問吓公事先咁啦, 齊人就開會, 今日班友唔知點解咁多嘢講, 差不多4點先收聲, 老細又唔捨得走, 又話跟佢車, 結果局住返咗公司, 反正我都未諗掂接咗笨元先, 定返咗屋企先, 咁就算啦, 照正常時間買餸再揍佢囉, 返得屋企都6點幾, 要快D煮飯啦, 但我真係睇說明書白痴, 搞咗好耐都未明點用, 老公又打嚟叫我落去幫手, 仲爺又瞓咗! 返去叫老公幫手, 煮埋個飯食完又開始忙, 洗碗抺地睇功課沖涼, 前前後後用咗兩個鐘搞掂哂佢地, 終於到我沖涼啦, 摺埋衫睇陣電視瞓覺!

沒有留言:

張貼留言