2017年10月26日 星期四

26/10/17


26/10/17   THU   COOL

今朝仲爺都係冇一齊起身落樓, 而家真係好怕佢會喺嗰段時間醒咗走出街! 食埋早餐返學啦, 但仲爺就係襯我落咗樓起身時, 又去食物櫃偷嘢食, 所以食朱古力波波時又放慢, 著鞋著襪又唔願自己著, 咪比我丙囉, 落到樓又到我發現唔記得帶電話, 又要返上去攞, 結果好遲先返到學校呢! 返到公司食埋早餐咁, 都冇咩嘢做, 吹吓水做吓自己嘢, 午飯後睇吓電視囉! 下午都係自由時間, 老細冇返嚟真好! 放工揍笨元啦, 老公要OT, 所以我買簡單餸返去煮意粉咋, 佢地兩個反而食得好開心呢! 食完沖涼做功課, 今日要放棄仲爺, 因為哥哥的除數錯到九彩, 明天又中進, 點都找D練習佢加操, 雖則婆婆話已經溫好! 9點半捉仲爺去瞓, 佢今日又真係合作喎, 咁就再教笨元一輪, 找好練習比佢我就可以沖涼, 睇住主君咁幫佢對練習啦, OK GE, 希望唔好又失手啦, 好鬼驚! 等老公等到12點都仲未返, 等到佢12點幾回來都未食飯, 原來佢OT係舊老細找佢, 想佢過檔幫手搞海水化淡廠, 咁事業呢家嘢我都盡力支持GE!

沒有留言:

張貼留言