2017年10月30日 星期一

30/10/17


30/10/17   MON   COOL
今日都係如常返學啦, 仲爺起咗身要跟埋落嚟! 食埋朱古力波波就出門口, 不過今日都遲咗D! 返到公司都係要開會咁啦, 跟住做吓自己嘢, 等食午飯睇吓電視啦, 老細一路都冇返, 安安樂樂咁等收工, 點知4點幾老細走咗返嚟, 真係估佢唔到, 放工前仲打過嚟, 我話我閃了!! 同阿媽約咗喺地鐵口交收笨元, 返屋企等煤氣公司嚟整乾衣機, 好在我地又早咗喺屋企, 咁佢就早D上嚟整, 又整得番喎, 咁我就唔洗攞衫落去洗囉! 老公今晚話想食叉燒煎蛋飯, 加埋嫲嫲話整咗蘿蔔牛腩, 咁真係唔洗整餸, 等師傅整好乾衣機就可以煮飯啦, 冇咩整7點多就可以食飯, 仲爺好比面喎食得好快, 因為想玩槍, 但個個食緊飯唔可以玩住嘛! 之後都係多爭吵架, 不過係咁架啦! 笨元今日又係唔生性GE, 我同仲爺做緊功課時諗住佢做英文卷, 點知我出嚟就見到佢喺房玩緊, 真係激到爆, 係咁鬧鬧鬧! 最終佢都有做, 但我真係火佢浪費時間囉! 沖好涼邊睇電視邊摺衫, 今日新劇但有嚇人位, 所以睇睇吓都轉番台睇主君算啦, 老公又一早瞓咗, 搞到我睇睇吓電視瞓咗都冇人叫醒!

沒有留言:

張貼留言