2014年9月10日 星期三

10/9/14


10/9/14   WED   HOT

今朝子元勁難先叫到佢起身, 本來已經遲咗少少出門口, 出到lift口見有人在就冇為意, 等我見到飛lift時先發現條友冇按制喎, 我真係忍唔住出口鬧人, 因為真係會火起! 好在未至於最後一個, 但車已到了, 我叫笨元快時佢依然快唔到你就更火! 上到車仲要咳, 真係怕佢會嘔, 希望冇事啦! 返到上樓柏仲仍在睡, 6點幾時喊醒過架! 結果我咪摺埋衫先囉, 8點佢就起身啦, 食埋奶落樓已8:25, 都冇諗要趕車, 諗住撘小巴出去撘42A, 但小巴去到圖書館時見對面有42, 加上有人落車, 咁我都落啦, 跑番過去撘42好過, 果然8:10班車又係冇咗架! 入到去食埋早餐先返工啦! 返到嚟都係做吓自己嘢啦, 午飯後D老細都返哂嚟, 冇癮! 下午要做吓公事, 跟住又要開會, 又要叫外賣咁, 忙到放工閃人了! 今日返青衣, 因為阿媽今日要off, 老公放學揍咗去嫲嫲到, 但條友喺嫲嫲到就放肆啦, 咩都唔做淨係睇i-pad, 到我返嚟要佢收嘢做埋D功課就黑面啦, 我都算抑壓住道怒火架啦, 最終都完成埋囉! 不過最驚嚇都係返到嚟見老爺係到及準備走囉! 等老公返埋嚟就開飯啦, 有我最愛的雲吞呀, 柏仲都食咗D皮呢! 我起碼食咗十幾隻, 真係超正! 之後同笨元玩咗陣就回家了, 計啱時間撘巴士回家, 快手沖好涼執好書包練埋小司儀台辭就要瞓啦, 我就餵埋柏仲囉! 但我都超攰啦, 11點就要瞓, 冇法啦, 而家吓吓6點半就要起身, 真係好攞命!
<最愛雲吞!>
 <睇到柏仲兩隻牙嘛?>
 <大大張地墊好好玩架!>

沒有留言:

張貼留言