2014年9月29日 星期一

29/9/14


29/9/14   MON   HOT

今朝真係拖住疲累GE身軀返工, 朝早以為賣甩到柏仲唔帶佢落樓送校車, 最終出門口時都係發現咗佢起咗身, 咪抱埋佢落去囉! 返上樓後整嘢呢樣嗰樣咁出得門口都83, 唔敢撘巴士呀怕唔知路面咩情況, 所以用咗個最轉折的方法入去, 用咗大半個鐘先入到去, 不過原來都有巴士, 咁返出嚟都冇問題, D車全部去到深水涉就調頭, 反而D車密咗! 返到公司都係吹吓水啦, 我仲要過番哂D, 寫番D日記咁, 已經一朝啦, 午飯後都係睇吓電視咁啦! 下午老細sales全部返哂嚟, 好在開會都開得好快, 準時收工去接笨元, 今日好少功課喎, 我仲好奇佢地係咪罷教! 返到屋企見嫲嫲喺到, 原來佢約咗人出街, 所以揍咗柏仲出嚟先, 咁我返到佢就可以閃, 唔洗等陸生入去接! 沖好涼就煮飯食, 今日都好簡單咋, 快手食完搞掂就同笨元睇功課溫默書, 有字唔識寫, 都係要罰抄番啦, 希望呢個方法令佢自己再主動D溫好D! 執好哂嘢老公就K.O., 柏仲一早已食埋奶瞓咗! Barry上咗嚟比嘢老公, 又係到坐到10點幾先走, 我就唔得閒理佢, 又要摺衫咁大把嘢做! 10點幾11點休息咗一陣都已經眼瞓, 老公又想睇電視, 所以我都冇等佢就瞓, 12點幾時聽到柏仲嘔, 又係有痰, 睇嚟都要再買猴棗比佢食先得啦! 執埋D手尾再瞓過!

沒有留言:

張貼留言