2014年9月7日 星期日

7/9/14

7/9/14   SUN   HOT
今日回歸平靜, 但朝早依然一早比人嘈醒, 我要求唔高, 8點得架啦, 點解吓吓6點就醒! 拖到7點幾8點先理佢, 最搞笑係柏仲飲完奶又瞓番喎, 本來我都想再瞓架, 但又有幾機衫要摺, 咪摺囉反正都係我做架啦, 跟住笨元起咗身, 佢話要睇魔雪就一齊睇啦, 原來真係幾好睇架喎, 10點幾柏仲醒啦, 就叫埋老公起身出去食早餐買吓嘢咁, 入咗好多嘢飲, 應該夠今個月飲架啦! 回家後老公就帶子元去踢波, 得我同柏仲困獸鬥, 好在隻豬都合作, 12點多餵咗通粉半碗佢食, 跟住點幾食埋奶就瞓咗, wancy本來話3點先嚟, 最終1點就嚟咗, GE瞓緊大GE未番, 咪同我吹住水先囉! 3點多柏仲醒咗啦, 可以同佢玩吓, 子元就3點幾返啦, 最後wancy 3點幾要走了, 送咗佢落樓我返上去食嘢, 之後老公又瞓, 佢已經10點先起身, 可以又瞓, 其實係咪應該調轉呢, 佢睇仔我瞓! 6點幾出門口過阿媽到食做節飯, 阿婆阿嫲都喺到呢, 柏仲食咗小半碗飯OK, 佢不斷要周圍爬, 好忙咁囉! 9點鐘要走啦, 柏仲開始作眼瞓, 飛的返去沖涼, 食奶時都已經開始扭, 老公又開到支奶唔夠暖, 真係比佢激死, 最終搞掂哂我先有得沖涼休息!

沒有留言:

張貼留言