2014年9月5日 星期五

5/9/14


5/9/14   FRI   HOT

今日柏仲鬧鐘未響佢就醒, 真係頂佢唔順! 搞掂笨元帶埋柏仲落去送校車啦, 返到屋企就餵埋奶然後出門口入嫲嫲到, 又係等唔到42, 結果撘咗46X去葵芳再轉小巴, 入得去又係要89, 食埋早餐先返工, 朝早都係hea, 午飯因為個個同事都冇飯, 於是出咗去試間台灣嘢, 不過好似油咗D, 我食完都頂頂地! 下午本來都好hea, 不過總監返咗嚟就有嘢傾, 同埋都有嘢做囉! 放工馬上閃人, 因為原來今日係唔洗合唱團架, 我地4個大人都冇人記得, 結果阿媽就幫我揍住喺麥記等我, 比咗key佢揍兩隻嘢返去先, 我就買完餸返去沖涼後再煮飯, 佢都返番屋企, 咁兩個細路喺到玩又唔係好洗我理都OK! 今晚四餸呀, 差不多啦平時出去食, 都係叫四個餸! 都係煮咗1個鐘左右, 仲係慢慢嚟嗰隻, 又擺埋個靚碟, 因為今朝應承咗group D媽媽post相比佢地睇, 其實都好家常便飯啫! 食住等程生啦, 柏仲原來已經喺嫲嫲到食咗嘢, 同埋嫲嫲自首今日跌咗柏仲落地囉, 算啦, D實會有架啦, 冇法! 之後都係吹吓水咁啦, 九點幾十點佢地閃咗之後就捉笨元沖涼瞓覺, 捉柏仲食埋奶就交換, K.O.笨元, 老公K.O.仲仲! 睇埋急診我已經勁攰, 瞓先! 到點幾聽到柏仲嘔, 馬上彈起身, 係咁叫老公幫手, 點知原來佢仲未入房瞓, 馬上出廳叫佢囉, 好在只係嘔咗少少啫, 換番張毛巾可以瞓番, 我都好快瞓番啦!

 

沒有留言:

張貼留言