2014年9月14日 星期日

14/9/14

14/9/14   SUN   HOT*
今日都係hea! 柏仲準過鬧鐘就醒, 拖到7點幾8點先起身餵佢, 然後等老公起埋身就出去食早餐, 仲有去超市shopping, 要買幾日餸原來都唔少錢, 真係點慳都係要錢, 個收銀都幾好, $300就叫我比咗先, 咁另一張單又夠$150, 最終慳咗$42, 真係唔錯架啦! D嘢放哂落柏仲架車推番去慳水慳力, 仲仲喺車仔仲瞓埋添, 返到去佢再瞓, 我就同子元溫習, 真係好安慰佢大部份都識哂, 大半個鐘搞掂, 佢就同daddy出門口去練波, 我就同柏仲喺屋企, 12點幾柏仲醒咗嘛就食咗奶先, 然後再食通粉, 老公打嚟話唔記得帶報名表同票, 要我攞過去球場, 搞到我冇得睇running man, 又要帶埋柏仲過去啦, 不過就可以去食吓佢地話好好食嗰間茶記! 食完回家全部洗白白, 然後餵柏仲食奶後叫老公打暈佢, 我就可以整吓明天D餸同湯, 老公晚上出去踢波前煮埋拉麵比我地食先, 跟住同子元玩吓囉, 柏仲醒咗就要餵晚餐, 都係通粉咋, 不過就食咗小半碗! 跟住都係玩吓又睇吓電視啦, 子元9點半瞓覺, 柏仲就食埋奶又暈過, 10點幾已可自由啦, 上吓網打吓機睇吓電視咁, 老公回來後齊齊hea吓到點幾就瞓啦!
<出浴柏仲!>


沒有留言:

張貼留言