2014年9月6日 星期六

6/9/14

6/9/14   SAT   HOT
今朝未夠6點柏仲就醒咗, 實在好殘忍! 搞到我都冇咩得瞓, 子元六點幾都比柏仲嘈醒埋, 佢就起身睇電視, 所以到7點時我就捉咗柏仲出廳放喺學行車, 由得子元看住佢, 我點都瞓番半個鐘先, 7點半起身後就餵埋柏仲啦, 然後送笨元去畫班再買早餐返工! 都係hea, 又諗吓去澳門嗰時要帶咩食咩囉! 12點幾老公就揍咗笨元同柏仲過嚟, 柏仲唔肯食奶, 於是帶埋支奶嚟, 但佢都係唔肯食, 反而就食群群D, 都由得佢啦! 比佢地玩到攰啦, 落到樓都未行到巴士站已瞓咗! 返到去照瞓到2點幾, 我都未食完午餐佢就叫, 咪開番支奶比佢囉, 飲哂喎仲不特止, 再瞓番添, 好似知道今日有活動咁, 瞓到4點先起身, D通粉佢食吓先, 只係食咗好少咋, 佢今日好似冇咩胃口咁! 笨元佢地3點幾返咗嚟, 執埋嘢4點半出門去入青衣, 去希霖生日會, 去到剛剛有得玩, 比埋柏仲玩添, 可以係咁爬佢不知幾開心, 之後都係周圍吹吓水咁啦, 又要同笨元抺吓汗, 跟住等食嘢啦, 同老公輪住揍吓柏仲咁, 又要留意住子元唔可以太激! 佢條友食嘢時就唔願食因為掛住再去玩, 真係比佢激死! 係咁要揍住柏仲其實都幾攰架, 食飽飽D細路又玩過, 幾難先捉哂佢地返嚟影大合照! 影完再可以玩, 因為個場book 9點半, 但我地9點都要走啦, 柏仲8點幾已經瞓咗! 落到巴士站追唔到車, 唯有行去撘地鐵, 咁樣笨元就唔會瞓著! 返到去快手沖好涼K.O.哂兩個終於有得抖啦!
<勁開心有波玩!>
 <完全啱柏仲爬的斜路!>
 <又有地方扶住企!>
 <笑得幾開心!>
<有個地方任佢爬!>
 <而家可似依住牆企穩!>
 <有車渣喎!>
 <大合照!>
 <同主角影吓相!>
 <休息時間要打機!>
 <又打!!>
<柏仲企到好得意, 要我抱...救佢!>

沒有留言:

張貼留言