2014年9月18日 星期四

18/9/14


18/9/14   THU   HOT

今日柏仲又早醒, 又要揍埋佢落去, 應該起身嗰個就賴床, 又要我拖佢落床咁滯啦! 落到樓就校車到, 唔洗等剛剛好, 返上樓就餵柏仲然後出門口啦, 42A入到去都好快, 食埋早餐就返工啦, 冇咩做都係hea吓咁啦, 午飯前老細返咗嚟, 把口完全冇停過, 真係替佢把口攰! 到食飯都冇停過, 至衰又冇地方去唔可以避開佢! 好在飯後佢冇過嚟嘈住哂咋, 咁可以繼續做自己嘢啦, 食埋tea等收工去接笨元回家, 沖好涼就煮飯, 今晚試新嘢, 都唔知係西班牙定意大利啦, 總之就係西式炊飯的物體啦, 炒埋菜煎埋午餐肉, 唔係老公又投訴架啦! 食西餐有樣好, 洗少D, 所以搞掂都係8:45, 但要同笨元睇功課先係戲肉, 我又變怪獸, 我諗我都要再調吓教佢GE方法先得, 唔係晚晚變怪獸都唔係辦法! 9點多柏仲又要食奶啦, 又要K.O.埋佢先可以再同笨元溫書, 默埋書10點多就放佢去瞓, 我地就睇埋急診男女先瞓!

沒有留言:

張貼留言