2014年9月21日 星期日

21/9/14

21/9/14   SUN   HOT**
今日都忙忙地呀, 節目豐富架! 柏仲如常7點就起身, 真係夠哂準時, 咁我地都8點左右起身GE, 子元放假係唔洗人叫就起身架啦, 梳洗完餵埋柏仲就執吓嘢咁, 9點幾出去食早餐然後撘巴士入青衣, 因為要參加Tiger生日會, 原來10:45先開始, 係我地早咗到, 終於入得啦, 子元又失控, 亂衝亂撞, 咪要佢企埋一邊先囉, 初頭唔肯架, 最終咪又係要就範, 為咩呢! 入到場就走哂去玩架啦, 柏仲都走咗去玩, 陪佢一輪就交更比daddy, 然後就女人們吹吓水, 之後開始食嘢又要捉佢地返出嚟食嘢, 之後又係玩, 到切蛋糕時又要捉番佢地出嚟, 之後唔比佢再玩啦因為要去踢波, 柏仲喺切蛋糕前已瞓咗, 所以冇佢份影相, 老公揍子元去踢波, 我都free唔得幾耐柏仲就醒咗啦, 真係要自己搞佢, 其實都12點幾, 但諗住痴程生車返去, 所以未走住! 咁咪比罐飯仔柏仲食住先囉, 佢又肯食喎, 都好! 咁大家吹吓水咁過咗幾個鐘啦, 我地班又有新力軍, 又有媽媽有咗, 我地班真係算好生得! 等程生佢地走啦, 敏瑩又要去換popcorn, 我見時間唔早就餵柏仲食埋嗰罐飯啦, 叫做填飽咗個肚先, 返到去就可以食埋支奶, 仲食咗條蕉, 仲未肯疴屎, 想哄佢瞓又未瞓, 到子元踢完波返嚟差不多啦, K.O.咗柏仲就同子元溫書, 搞掂哂柏仲都未醒, 咪玩吓lego咁囉, 柏仲3點幾瞓到6點幾, 起身咪食奶囉, 等老公返到嚟美孚就出去食飯, 因為要去惠康買嘢, 本來想去食元氣, 點知多人到爆, 最終大家樂算啦, 食完買埋嘢行返去, 沖涼食奶瞓覺, 子元就執好埋嘢可以瞓! 我地就按吓香薰咁先瞓, 超正的呀, 若有錢我實去澳門時都幫襯吓!
<一早去tiger生日會>
 <要隻齊人影相唔易於>
 <玩到咁上吓要去踢波!>
 <柏仲有得玩最開心!>
 <來個自拍先!>
 <影得好靚, 包場咁!>

沒有留言:

張貼留言