2014年9月13日 星期六

13/9/14


13/9/14   SAT   HOT

今日柏仲7點未夠就起身, 其實真係唔洗咁早, 搞到我局住7點半起身餵佢, 再搞掂笨元出門口去畫班, 一樣早過敏瑩佢地到, 食埋嘢就上去畫班, 我就返工啦! 因為唔想叫醒柏仲, 於是叫咗程太幫我揍子元到公司, 咁老公等柏仲醒咗差不多時間就過嚟交收, 佢攞番子元去踢波, 我就揍住柏仲, 咁我D同事就玩咗柏仲一個鐘啦! 1點閃人回家, 因為瞓夠啦嘛, 柏仲完全唔肯瞓, 所以返去比佢食咗奶先, 跟住佢係都唔瞓, 所以煮通粉佢食, 食完都係唔瞓, 搞到我咩都做唔到, 老公3點幾返嚟, 要佢K.O. 咗柏仲, 我都喺廳瞓咗, 瞓到五點幾柏仲醒啦, 就餵埋佢先出門口入沙田, 但都7點幾先入到去, 先餵柏仲食咗D飯先, 跟住先到我食啦, 因為冇位邊抱住佢餵邊自己食! 等佢唔食我先開始食, 之後都係例牌吹吓水咁啦, 9點左右真係要走啦, 一來我都攰, 二來柏仲都要返去食奶! 86返去我都瞓咗, 回家後先係D細沖涼, 然後等我沖埋涼先餵柏仲, 佢之前喺巴士都瞓咗呢! 兩隻細瞓咗就自由啦, 不過都係hea陣就瞓!

沒有留言:

張貼留言