2014年9月19日 星期五

19/9/14


19/9/14   FRI   HOT

今日柏仲又係未夠7點就醒, 反而子元就要拖佢落床, 好在準時落到去剛剛校車到, 返上樓後就比佢玩陣先餵奶, 點知反而食剩喎, 可惡! 今日嫲嫲出嚟, 所以等到8點幾佢嚟到我就返工啦! 買埋早餐返到去都仲早, 做好自己嘢又做吓公事咁啦, 超忙呀! 午飯後悶到落咗樓行吓759, 又洗咗錢啦, 都係買咗咖啡同嘢飲啫, 因為冇折都唔多想買嘢! 下午都係hea吓咁啦, skypewhatsapps吹水都吹到攰, 放工就返去揍子元, 因為今日唔洗合唱團, 只係游水, 所以我負責揍, 仲要揍埋敏瑩同婷婷, 一揍三都真係幾喺嘢, 因為佢兩隻一上車就走咗上樓上, 捉都捉唔切, 咪跟埋上去囉, 仲要坐到最後, 婷婷又唔肯坐定, 我又攞住幾袋嘢, 嗰程車真係覺得特別耐, 終於落車, 行返去時大嗰兩個行得太快, 唔抱住婷婷又追唔切, 子元又發顛咁真係好難搞! 返到屋企都六點幾, 一屋4個細路真係好嘈! 先分開兩個換好衫先, 好在老公唔夠一陣就回來了, 咁就可以睇住兩個細, 我揍兩個大的去泳池, 等咗一陣程太都到, 睇佢地入咗去我地就去超市買埋可樂回家, 返到去有咁多個大人啦, 奶奶就回家了, 我馬上煮飯, 點知個瓦煲底裂咗, D水係咁漏煲唔起, 好在仲有電飯煲咋, 馬上攞番出嚟囉, 唔係真係個個公仔麵! 差不多8點落去泳池同程生會合, 揍番佢兩個, 上去沖好涼先就開飯啦, 混混亂亂咁食完餐飯就吹吓水hea, 柏仲9點半扭食同瞓啦, 於是喺房餵佢後直接落床瞓, 好在佢咁嘈都瞓到! 10點多程生佢地先閃, 咁我就沖涼執埋D手尾, 叫老公K.O.埋笨元就睇電視! 老公話要按肩膀, 用香薰油嚟按真係正好多, 幫佢按完到我按番, 按到瞓著咗, 所以冇睇哂隋唐就瞓啦!
<放咗佢入去, 竟然玩得好開心!>

 

沒有留言:

張貼留言