2014年9月11日 星期四

11/9/14


11/9/14   THU   HOT

今日又係半拉半拖笨元起身囉, 食埋嘢換衫要仆落樓咁滯, 好在一落到樓架車先到, 啱啱好! 上番樓柏仲醒咗啦, 就食埋奶再出門口囉, 今日真係出到去撘42A, 但見到有42嚟都激激地氣, 不過我撘42A都快入到去咁就算啦! 食埋早餐返工, 冇咩做咁都要找D公事出嚟做吓架, hea lunch食飽飽睇電視囉, 可能食咗太多生果, 下午都胃漲漲咁! 放工去揍笨元啦, 本來老公話一齊去因佢已收工又過開嚟, 但我覺得佢應該早D入去揍柏仲嘛, 所以去到巴士站都係叫佢入去嫲嫲到揍仔好D! 咁我揍笨笨就回家, 馬上要佢沖好涼執好功課出嚟啦, 之後咪比佢玩囉, 空當時間我就對好埋D功課叫佢執埋書包校服等等, 老公都差不多8點先返到嚟, 因為都係食番做節D, 所以我都唔係太多嘢整, 食完食埋碗抺埋地就放佢地出嚟玩, 不過都要開始洗吓笨元腦, 我洗完碗後就要溫書, 唔可以再玩咁耐! 今日放過咗佢, 食吓生果食埋個冰皮就刷牙瞓覺, 跟住到柏仲食埋支奶, 佢今日5點幾食咗飯就唔肯再食奶, 但返到嚟同我地一齊晚飯時佢又食咗小半碗飯, 所以都由得佢啦, 冇咩問題, 食埋支奶即暈! 我就睇埋急診就瞓, 老公日日8點先起身, 所以夠精神睇埋隋唐先瞓, 我唔理咁多啦12點前就瞓, 因為6點幾又要戰鬥!

沒有留言:

張貼留言