2014年9月28日 星期日

28/9/14

28/9/14   SUN   HOT
今朝柏仲6點幾醒過, 但比我打暈番, 瞓到8點多真係醒哂, 慢慢叫醒埋佢地梳洗, 先餵埋柏仲食奶, 等老公都ready好就落去食早餐, 9點多了, 子元其實都唔係食得幾多, 又掛住打機, 柏仲就食咗D包同我整咗蛋黃粥比佢, 係我食得最多囉, 食夠佢中午唔洗食咁多嘛, 而且D嘢又真係幾好食嘛! 老公早少少帶咗柏仲上去瞓先, 因為佢已經開始嘈, 我就同子元食多陣返上去, 10點幾又換衫再落去游水, 老公陪柏仲瞓覺! 子元主力玩沙, 我就係到曬太陽, 好正! 臨尾帶子元游咗陣就返上樓沖涼執嘢啦, 第一時間打第話延遲check out時間, 柏仲差不多12點多先醒, 我就好努力咁執嘢, 攞得GE都攞哂返去, 好在都夠位放好哂! Check out寄存行李後去翠華食午飯, 柏仲食咗罐飯仔, 就等穿巴去新馬路, 好叻咁找到架巴士去消防博物館, 其實唔算好多嘢睇, 但就啱笨元睇吓, 比咗支奶柏仲食, 睇完見時間尚早就行返去新馬路撘穿巴, 順道可以周圍睇吓嘢嘛! 到大三巴幫佢兩個影番張到此一遊, 然後沿路食住試食咁慢慢行到去新馬路撘穿巴返酒店, 仲有時間嘆吓雪糕先攞行李去碼頭, 7點幾返到香港先知佔中搞到咁大件事, 但我地都要喺上環食埋晚飯才撘地鐵返去, 好在有條東涌線返得到去, 但喺中環站都見D警察行動中囉! 回家後沖涼洗嘢餵奶瞓覺等等, 12點幾1點先瞓呢!
<酒店lift口都好正!>
 <玩沙中!>
  
 <柏仲比子元玩!>
<參觀消防博物館!>
 
  
 <門口留影!>
 <好曬呀!>
 <大三巴打卡> 
 
<回程了!>



沒有留言:

張貼留言