2014年9月20日 星期六

20/9/14


20/9/14   SAT   HOT

今日唔洗揍笨元去畫班, 所以可以晏D出門口, 但柏仲完全冇諗住放過我, 7點準時就醒, 我想瞓晏D都唔得, 拖到8點先起身, 子元都醒咗, 梳洗好咪出門口囉, 返到去都係hea吓架咋, 12點幾老公過嚟就交收番隻豬仲, 今日佢都好好心情, 玩完一輪仲好精神, 返到屋企先比支奶佢先, 我煮開通粉就比通粉佢食, 仲食咗3/4條蕉, 把口真係未停過, 2點幾3點先肯瞓, 子元踢完波又再去上番畫班, 老公揍咗佢過去就回來先, 柏仲剛剛醒咗, 咪同daddy玩吓囉, 我就執埋嘢準備一齊出去接子元, 因為出去買新波boot, 舊呢對頂腳呢! 然後去咗睇lego, 嫲嫲認購咗買一份比佢, 所以就算佢個CITY系列冇貨, 都買咗盒batman, 好滿足咁回程啦, 約咗敏瑩佢地晚飯, 食到尾子元急PO, 好在可以上程生到疴, 咁我地埋好單都上去接佢啦, 真係見識到佢地間屋個亂法, 其實係太多嘢囉, 今次搬新屋我估佢地可以掉半間屋GE, 應該會好好多架啦! 9點幾要閃了, 柏仲要食奶瞓覺啦, 返到去馬上快手沖涼, 各自做應做GE, 終於K.O.哂兩個可以抖吓, 睇埋黑執事都瞓啦!

沒有留言:

張貼留言