2014年9月4日 星期四

4/9/14


4/9/14   THU   HOT

今日我又要如常咁揍完笨元上校車, 再揍柏仲入青衣啦, 笨元嗰到好順利, 但等42等到人都顛, 我地7:55已落到巴士站, 最終等到差不多8:30先有車, 真係好火呀, 入到去咪食埋個早餐先走囉! 返到公司都係做吓自己嘢又吹吓水啦, 午飯前去入咗票, 攞埋相先再返去食飯, 然後都係打吓機咁等開工啦, 下午冇咩特別嘢趕就hea吓啦, 放工後就去接笨元, 佢今日都算合作做哂嘢, 所以婆婆比機佢打囉, 有湯飲埋先走啦, 回到家沖埋涼都73, 好在今日只係煮意粉, 所以都快搞掂, 老公79返到, 柏仲瞓咗, 但老公沖完涼後佢已經醒咗, 食埋晚餐都係8點幾, 要子元執嘢佢就係到賴皮, 真係惹到你火起, 我仲有好多嘢要跟呢, 加上佢始於未習慣執個咁複雜的書包, 所以控制得到時我都盡量唔爆佢! 叫做搞掂哂就放佢去玩啦, 但佢同老公玩足球機玩到好嘈又大叫, 嗰吓真係想丙佢! 捱到9點幾就沖奶比柏仲, 老公搞掂笨元先, 本來我都諗住我哄得掂柏仲, 但佢知daddy喺屋企就點都要找番佢, 所以搞到10點多柏仲都係唔肯瞓, 之後仲要daddy加鐘哄佢先掂! 10點幾先瞓冧, 我都超攰, 睇急診瞓到大半又瞓咗!
 

沒有留言:

張貼留言