2016年11月12日 星期六

12/11/16


12/11/16   SAT   COOL

今日長周呢, 老公唔願起身, 我就簡單地搞掂佢兩個就出門口返工啦, 返到去都係做自己嘢同吹水, 放工前子元帶咗仲仲上嚟先, 然後佢去踢波, 咁仲仲喺到玩咗陣啦, 放工我就帶佢去球場找daddy, 先食咗午飯, 再接哥哥去打乒乓球, 咁我就帶仲仲返屋企做功課啦, 做好比佢玩陣就要瞓, 本來佢都肯瞓架, 但我話你唔瞓冇得去街架喎, 咁佢先肯去瞓, 我就做埋佢D功課囉, 係我做呀! 等笨元返嚟又要同佢溫書啦, 星期二默英文都未溫過, 溫完我又要做吓家務咁啦, 仲仲瞓到6點幾7點起身, 咁我地咪出街囉, 去咗荃灣行AEON, 先去食壽司, 然後再行吓睇吓咁, 但都玩咗食錢樂園嗰D game, 又買咗份LEGO比仲仲, 見佢做緊特假嘛, 跟住又買咗冬季泳衣比子元, 今晚洗咗好多錢啦! 返到去就都係沖涼瞓覺啦!

沒有留言:

張貼留言