2016年11月6日 星期日

6/11/16


6/11/16   SUN   WARM

今日應該都係平凡的一個星期日, 但踢完波返嚟溫書我就差D! 講番朝早, 去接埋程家, 又去畫室又去小童, 又食早餐又買嘢, 好忙! 今日佢地畫嗰幅畫好靚, 咁畫完返去就溫陣常識先啦, 然後要去踢波, 仲爺就做功課, 今日都算做得好喎! 做完要去借書啦, 星期四要講故事, 借完書都2點多, 諗住去球場join埋子元佢地午飯, miss真係好抵踢, 3點多先放人, 食得嘢返去沖埋涼都4點幾, 開始溫埋常識跟住先做卷啦, 點知出事啦, D字又係唔識寫, 愈問愈唔識, 我又顛了! 最終叫佢自己再寫熟溫熟先再做卷, 我仲有好多家務要做呢! 老公8點多起身, 因為要睇電視, 所以叫外賣pizza, 食完都沖涼啦, 仲爺5點幾瞓咗之後就嘈極都唔起身啦, 咪由得佢瞓囉, 我地有我地自由活動, 睇埋芉月就瞓啦!

沒有留言:

張貼留言