2016年11月28日 星期一

28/11/16


28/11/16   MON   COOL

又要返工返學啦! 朝早仲爺一聽到鬧鐘就一齊彈起, 揍完哥哥快手返學啦, 今日都好趕呀, 陸生成日賴床! 返到公司都係做吓自己嘢啦, 今朝又唔洗開會, 輕輕鬆鬆啦! 午飯去咗學校交番封遲接放學信, 然後去買麥當勞食, 真係好熱氣! 下午返去都做吓公事做吓私事, 不過最大係搞旅行件事, 程家又想改行程, 覺得睇風景的時間太少, 其實都遇咗3個鐘左右睇啦, 墾丁又唔係真係大得咁緊要, 點解要cut 朱古力呢, 爭執內容我都唔想提, 但就係要你讓步囉, 最終講到第二日行程唔可以變, 因為第二日其實已經去3個地方, 再插埋朱古力落去而第三日只睇景點我覺得仲sai! 其實講到尾係因為程太去過2次墾丁, 去過海生館, 但冇咩睇景點, 所以今次主力只想睇景點會佢個囡要浸溫泉, 但佢就冇諗過人地想睇咩, 我想食海鮮行墾丁大街, 當初都初否決架, 係我極力爭取下先有, 所以我估都冇下次一齊去旅行架啦, 始終旅行腳不是咁易找的! 放工去學校接笨元, 一齊行返去買餸, 因為琴晚打邊爐D嘢未食哂, 今日繼續! 返到去唔洗煮, 所以hea, 7點幾老公返到嚟就開始setup! 今日唔洗對功課, 因為中英數老師都冇返喎! 食完收拾完只想快手K.O.佢地我可以休息! 問過老公今日睇完程家對行程的改變有咩體法, 佢覺得當初又話老人家唔適合行咁多, 但又去咁多景點, 咁即係點呢, 佢話必要時咪第三日各有各玩囉, 反正有兩架車!

沒有留言:

張貼留言