2016年11月26日 星期六

26/11/16


26/11/16   SAT   RAIN

今日正值長周, 陸生又出咗差, 所以兩位少爺交咗比婆婆, 仲爺6點幾就醒咗, 我完全冇覺好瞓, 勁頭痛! 等婆婆嚟到我就出門口, 買埋早餐返工, 返到去都係做自己嘢啦, 忙忙碌碌咁又一朝, 放工返去已經有午餐食, 都係食通粉咗, 食完叫阿媽幫我揍子元去學校乒乓球, 咁我就行少轉! 同仲仲做功課溫書, 再玩一陣又差不多要去接子元, 不過最大穫係落雨, 又推唔到車仔, 咁唯一可以的方法就係揹住仲仲, 佢仲要唔肯著鞋, 想放佢落地抖吓都唔得, 我真係要揹足全程, 肩膀都甩! 終於接咗笨元, 撘巴士返去啦, 喺巴士仲爺已經瞓咗啦, 咁返到去我地有幾個鐘休息吓啦! 笨元話佢做哂功課, 咁我都係要對功課先啫, 書明天再溫! 6點幾煮晚餐, 都係食意粉咋, 7點幾煮起仲仲都未起身, 唔理咁多我地食住先, 佢醒再比佢食, 果然食緊佢已經醒咪一齊食囉, 食完都係玩吓hea, 9點多捉佢沖涼, 10點前又趕番仲爺入去瞓, 我地都係沖涼睇電視啦!

 
 

沒有留言:

張貼留言