2017年11月19日 星期日

19/11/17


19/11/17   SUN   COOL

今日真係要休息吓, 不過兩位大爺又有波踢, 佢地自己努力啦, 一齊食咗早餐我就揍仲仲返屋企做功課, 真係好多我要做GE功課, 書就好似溫得唔係好多咁, 點算呢! 印仲爺的功課都搞到我火哂, 因為部部機都唔通順, 終於做好哂, 老公佢地返嚟收拾吓就出去午飯, 終於去到深水涉食豬潤米, 人又要等位, 車又要等位, 食完睇吓玩具, 我就買咗包小禮物的膠袋, 星期四可以送比小朋友! 老公車咗我地返去佢就去踢波, 咁比佢地玩到4點多就執嘢瞓覺, 笨元就溫默書, 我就包禮物, 然後執埋飾櫃上屬於我的, 仲有將Board game放番入電視櫃, 老公7點到返到, 直接去食嘢地方, 今晚同阿嫲慶生日, 本來話上我地煮GE, 但一來真係唔知煮咩, 咁呢間近近地又好食, 係迫DD! 食埋蛋糕影吓相咁, 送埋阿嫲返屋企, 我地買埋糖水都返去啦, 沖吓涼執吓嘢咁12點多都瞓!
 
 

沒有留言:

張貼留言