2017年11月27日 星期一

27/11/17


27/11/17   MON   COOL

今日都係要返工返學啦, 朝朝早都係咁趕架啦, 仲爺又要一齊落樓喎! 買埋奶返去沖朱古力波波, 食完快手出門口! 返緊工時程太話想我幫手去荔天睇吓小一派位, 一來網上未有出, 二來有媽媽話世襲都冇名, 咁見有時間咪幫佢去睇吓囉, 見到有呀冇問題, 後來先知係個媽媽睇錯號碼! 星期一又要開會, 但有咩嘢講呀, 所以我都冇寫記錄! 跟住全日就要努力寫星期四開會的講辭, 真係寫足一日囉, 要寫番3個人的講辭真係要用好多腦汁! 午飯食咗米線咋, 但好似唔多夠咁! 下午努力咗好耐, 差不多放工先搞得掂, 好在唔洗趕過去接子元, 程太幫我接埋喺惠康交收, 我就可以買住餸等! 返去叫笨元做好D嘢我就煮飯, 7點幾開得飯, 老公食完去踢波, 我洗好碗就趕佢地去沖涼, 又要我勞氣, 勞到我都唔記得抺地! 佢兩個沖涼時我就對功課, 仲爺沖好涼就溫咗陣書佢都眼瞓, 佢瞓咗就叫子元改正, 我沖涼時佢又要整視藝功課, 結果都係冇溫書! 邊睇電視邊等老公返嚟, 因為佢冇帶KEY! 我都勁眼瞓, 但等埋佢都12點幾先瞓呢!

沒有留言:

張貼留言