2017年11月26日 星期日

26/11/17


26/11/17   SUN   COOL

今朝笨元要足球比賽, 老公揍佢去, 我堅唔想起身住, hea8點幾, 點都要起, 梳洗完整早餐食, 同仲爺煮丁麵煎蛋算, 食完我又要執拾洗碗打掃, 個地實在太多日冇抺, 仲有床單等等, 處理好攞落去洗衣鋪洗, 就同仲仲去玩遊樂場, 間中有D活動時間係為佢都幾重要, 唔係成日就係陪出陪入咁都好慘! 玩咗幾層公園我都要去買咖啡, 叫佢攞住影張相啫, 佢就起勢咁啜, 雖然重古力味重但都係咖啡嚟架嘛! 行返去時又去吓圖書館咁, 返到去佢繼續玩車, 我就換埋D床單, 仲有對子元D功課, 1點幾佢地返到嚟, 叫老公落去幫手攞番D洗好的床單, 跟住就叫子元改功課! 佢又問可唔可以睇吓有冇得睇雷神, 又比我地找到3點有場, 不過嫲嫲唔得閒揍住仲爺, 唯有帶埋佢去囉! 本來去青衣城睇, 但見到荷李活廣場有3:50, 時間鬆動D可以食埋嘢先, 戲院又大D! 去到食咗間越南嘢又幾好食喎! 都係Mavial的戲好睇D, 前文後理合理D, 劇情又好笑D! 仲爺睇到一半又瞓咗, 都好GE喎洗成日問幾時做完! 睇完6點幾去長沙灣食晚飯, 老公話試吓嗰間漢堡包, 堅係好食喎! 去彈吓波波買埋糖水就回家啦, K.O.咗仲爺9點半睇降魔的大結局, 跟住又要快趕子元去瞓!
 
 
 
 

沒有留言:

張貼留言