2017年11月4日 星期六

4/11/17


4/11/17   SAT   WARM

今朝要返工, 所以找定數學練習叫子元做, 今朝老公就揍住佢地啦, 實惠嗰邊打嚟話21/11送唔到貨, 要我地改, 但仲邊就到日子呢佢又冇夜晩, 最終老公去咗丙佢, 好似等佢覆閒日或星六5-7! 放工過嚟接咗我就直接去運動場, 子元2點鐘田徑嘛, 但佢又未食嘢喎, 於是直接去到彩虹買車仔麵大家分嚟食少少先, 笨元去到運動場就用佢隻手錶電話打比我地呢! 跟住我地就去咗行德褔, 仲爺可以睇吓玩具, 我就買吓家品咁囉! 夠鐘去接番子元, 又要趕住去游水啦, 本來仲爺喺車瞓咗, 諗住佢返上去再瞓, 點知又醒咗, 咁就做功課啦, 6樣架但部份主力都係我做, 剪報喎字都未識剪咩呀, 又要找到啱佢的再解釋再叫佢做, 真係頭痕! 7點接番子元回來HEA陣就去捉棋, 我地就返咗阿媽到攞D, 夠鐘又去接仔, 星期六真係子元日, 全日活動都係關佢事! 放咗棋就去食嘢, 試咗間新GE打冷, 又幾好食喎定我真係太耐冇食過打冷呢! 食完回家K.O.咗仲仲就叫子元改吓數啦, 好在都係錯少少進位退位啫, 佢想睇電視就比佢睇陣, 但睇睇吓都眼瞓啦仲唔去瞓!

 

沒有留言:

張貼留言