2017年11月30日 星期四

30/11/17

30/11/17.  THU.  WARM

今日出去開會開咗一日, 仲要攞住一大堆嘢, 我真係攞到手都軟埋!朝早揍咗仲爺返學交收埋校服, 就同老公返美孚食個早餐先, 佢就要返大陸做嘢, 我就可以返屋企先, 因為11點先出去開會嘛, 開工展沒有得唔出席啦, 執吓嘢襯吓衫摺埋d衫先出門口啦, 過到去剛好攞齊文件開始, 關我事嗰d先聽啦, 不過都聽聽到12:45先走, 未夠鐘開製藥會啦, 所以去咗自己食個飯先, 唔想去餐廳食嘛, 所以都係去citysuper買嘢食上去望住個維港食囉, 幾好feel 呀! 食完又去行咗陣街先過商會, 老細到咗啦, 但佢同李太吹緊水, 唔洗理佢, 就算佢坐咗過嚟, 其實都唔多想理佢架!今日又要開理事會又要開會員大會, 所以都搞到差不多4點先散, 又要等老細走咗我先走得, 捧住嗰堆嘢行堅喺攰, 去ZARA買埋腰包比老公, 衫比子元, 就入青衣接仲爺啦, 我最終都頂唔順要撘的士返嚟, 否則趕唔切5:30接番子元, 返到去收拾好就開始煮飯, 佢兩個喺廳玩到亂哂龍, 好在食飯時都順利, 8點捉佢地沖涼, 仲爺先搞笑, 佢玩緊抄牌呀等等就精神, 但我叫佢讀字卡時就話其實佢好眼瞓, 比佢玩死!K.O.咗佢就同子元睇練習, 9點幾沖完涼, 老公返咗, 都係做吓家務等收工啦。

沒有留言:

張貼留言