2017年12月1日 星期五

1/12/17

1/12/17.  FRI.  WARM

今日真係夠哂攰, 攰得嚟仲好無聊!朝早如常揍佢地返學啦, 仲爺食咗蛋糕可以唔同我地一齊食早餐, 叫老公車我返公司放一放低啲嘢就揍仲爺返學,  食完個早餐見仲早, 唔想咁快入到廠, 所以就上返學校睇吓仲爺跳早會操, 但佢人又短又企得後, 所以都唔係睇得好清楚, 好在佢最尾都睇到我同佢byebye!過到青衣城又要等車, 屯門公路仲要有點塞車喎, 最搞笑係另外兩個同事都喺我轉車撘嗰班嗰到, 可以一齊入去呢!不過入到去都係無聊啫, 先分吓d核突工衣, 跟住就落樓下睇位點影團體照, 影嗰時又曬喎, 攞命!終於影到12點幾可以上番office,但仲要繼續影吓, 所以點幾鐘先走得!book咗三聖食飯, 撘的士竟然要行到去市中心先有的士真係好笑!過到去都係食吓吹吓水咁啦, 2點幾先放人, 我地call UBER閃啦, 嗰架車唔洗5分鐘就到啦, 雖然係細車, 但又穩又快, 25分鐘唔洗就返到去公司, 都係$155咋, 抵過的士啦!返到去快手開工啦, 琴日一日唔係到已經好多嘢未做, 淨係覆email都覆咗好耐, 又要做埋手尾等等, 5點幾過哂先走人, 因為book咗6點按身, 我可能真係唔多受力, 所以次次按完都覺得好痛! 7點老公嚟接番我就返屋企攞杏野先, 跟住接埋笨元, 送埋敏瑩返屋企, 我地就去AEON晚飯, 買埋蛋糕諗住同仲爺切, 但又要去阿媽到攞番子元書包, 又要送埋嫲嫲返屋企, 返到去仲爺都瞓咗, 好在嗰個係雪糕蛋糕, 可以放到明天先食呢, 快手搞掂嘢就捉子元瞓覺啦, 明天又要去數學比賽!

沒有留言:

張貼留言