2017年12月23日 星期六

23/12/17

23/12/17   SAT.  WARM

今日真係好忙碌, 好多活動!朝早其實極唔想起身, 但子元9點要學英文, 8點幾點都要起架啦,出得門口都晏啦, 我地食完早餐等架車洗好就去接番子元, 就帶佢地去球場玩, 子元練波仲爺玩搖控車, 跟住又要去遊樂場, 見到有條友喺到扭氣球, 原來係賣。。。頂!捉走咗仲爺佢都扭架, 唯有話下午去婷婷到玩都有囉!返去娎矢捨吓又差不多出門口, 食d嘢先上去, 今年好似好玩好多,等佢地玩吓食吓都5點幾先返上程家換衫, 因為要去飲啦, 子元要報佳音唯有交比程家!子元只係去埂弓影吓相, 但我就㤫巾咗佴人頂鈅佢個位, 帶咗婷住去飲, 人地問起真係有D怪架, 不過都冇咩所謂, 反正仲爷又掛住䀡睱瞓, 瞓到散散佢就醒, 難為我抱到雙嘢哎! 先揍咗我地返迴族處, 快手打暈佢地我都要休息了!

沒有留言:

張貼留言