2017年12月2日 星期六

2/12/17

2/12/17.  SAT.  WARM

今日係仲爺4歲生日,即係當年我辛苦的日子呢, 今時今日呢隻嘢已經變得多多事實, 不過最緊要係佢健健康康, 生生性性!今朝早我要返工, 子元又要去數學比賽, 唯有各自行動, 老公揍住佢地去比賽, 我就先去銀行入咗票再返工囉, 開頭都有嘢做吓, 之後開始唔想做住, 出帖啫, 下星期返來做一樣!放工老公已搞掂哂過來接我, 返屋企一齊切咗蛋糕先再影吓相, 然後直接過銅鑼灣, 先去食嘢再去同snoopy影相, 真係有好多呀, 又幾好睇吓, 排吓隊咁又一個下午, 再上去睇吓lego都已經5點多, 係時候過去北角, 今晚食自助餐呢! 原來6:30先開始食, 我地早咗等又要等, 跟住都係食到飽飽咁啦, 9點閃人回程, 實埋嫲嫲佢地返去, 我地返到屋企又快手K.O.咗佢地, 連衫都唔摺到啦, 做吓自己嘢都早相訲!

沒有留言:

張貼留言