2017年12月5日 星期二

5/12/17


5/12/17   TUE   COOL

今日終於都叫做自在少少, 仲爺揍唔到哥哥係唔開心架啦, 但就教佢唔一定要喊要扭囉! 揍咗佢地返學就返工啦, 今日都可以做咗私事先, 跟住又要忙出帖D printing, 午飯買多個飯團襯吓, 食完都係休息吓啦! 下午繼續印帖面, 成日都好多嘢做咁! 放工去接仲爺, 因為子元要過對面海踢波, 老公去接送, 喺青衣試吓找有咩鞋啱party, 又比我找到對啱! 只撘到42A要行返去, 仲爺又眼瞓, 好在佢都肯自己行, 咁行到盈暉先抱, 本來返到屋企想由得佢瞓, 但佢又醒咗, 咁就做咗功課先, 做好就可以玩玩具, 然後我就煮定餸, 我地兩個食先, 老公佢地起碼9點先返得到嚟, 等我洗好碗抺埋地同仲爺沖涼佢地先返! 子元趕好功課都夜, 同佢對吓咁我先去沖涼, 老公就只係搞掂自己10點幾就話瞓, 可惡! 我仲有兩機衫要摺, 做到12先瞓呢!

沒有留言:

張貼留言