2017年12月10日 星期日

10/12/17

10/12/17. SUN.  COLD

今日好似好忙咁, 但又唔知忙咗啲咩, 出街又覺得好迫, 真係唔知自己想點!朝早8點多要起身啦,佢兩兄弟已經睇緊唔知幾耐電視啦, 要佢地梳洗好出門口好似係好難ge事咁!揍咗子元去畫室我地就去食早餐, 試咗間新嘢又幾好食喎!仲未夠鐘接笨元, 就同仲爺去咗玩遊樂場,等佢擁有吓淨係同我地兩個相處的時間, 去玩埋彈波波就接笨元,跟住又要去打鼓,返屋企後不一會又出去踢波, 我同仲爺就留喺屋企,係咁執屋仲爺就自己玩, 佢又算幾乖喎, 兩點幾子元返咗上嚟沖涼先再出去,去北海道快食後就去體藝開放日望吓, 一來已經尾聲, 二來冇得去聽講座唔係好知收聲資料等等, 但睇佢啲學生就活潑啲, 唔似琴日睇伊中的咁書生,真係未諗掂應點去選!老公今晚去踢波, 喺葵芳行完商場返大家樂買外賣返去食, 子元好似一日冇食嘢咁, 食咗好多呢!跟住都係沖涼瞓覺啦, 仲仲8點幾就比我趕咗入房, 笨元又話瞓唔著, 咁我叫佢去做埋專題先囉, 不過佢唔攰我攰囉, 我真係想好好休息吓呢!

沒有留言:

張貼留言