2017年12月25日 星期一

25/12/17

25/12/17. MON.  COOL

今日聖誕節嘛,朝早瞓到10點幾11點我地兩個先捨得起身, 咁出到廳都遇咗見到一堆玩具都兩個睇咗一朝電視的人仔,見冇幾何係咁就算啦,快啲執埋啲嘢出去食早餐,然後老公就帶子元去踢波, 我就同仲爺返咗屋企做功課,都幾多功課架,佢都算合作一次過做哂, 係仲有閱讀記錄冊未做啫!老公回來叫仲爺瞓覺,話瞓醒帶佢去夾公仔,條友仔真係好乖咁去瞓,咁我就同子元對功課,做埋科探啦,係冇溫書囉!5點幾仲爺醒咗就準備出街啦,程家問今晚一唔一齊睇燈飾,咁反正我地又冇咩做,就各自食埋飯先出去尖沙咀!我地去咗荃灣愉景新城玩夾公仔, 再食埋拉麵就泊番車返屋企, 撘地鐵同程家會合出尖咀,真係人多到顛,幾經辛苦先行到出去鐘樓嗰頭,影吓相咁啦!勁多人喺到表演,主要都係唱歌,但有啲另類啲ge係跳繩,又幾好睇喎,最邪係竟然撞到公司同層上次約我食飯嗰個男子,同佢say咗hi就走!跟住又有啲Free Hug大家可以摟摟,叫子元去摟佢又唔肯,仲爺就好可愛咁扮哂怕羞,真係頂佢唔順!行到去尖東影咗好多經典位,一齊撘171返屋企,返到去都差不多1點,快手沖好涼仲爺瞓先,子元話肚餓一齊食咗丁麵先瞓,我地過咗眼瞓時間差不多3點先瞓!

沒有留言:

張貼留言