2017年12月6日 星期三

6/12/17

6/12/17.   WED.  COOL+

今日朝本來都好地地, 都係忙點啫! 朝早揍咗仲仲返學就返工啦, 返到去都係做吓嘢等開會咁, 開會都係講無聊嘢啫, 咁我都成機提出吓6/1究竟係計全部人要返工定全部人唔洗返工呢, 但經理都係答唔出, 佢都係癈癈地架啦!咁開完會不久「低能」就返啦, 真係得佢先可以咁低, 唔識又要學人講, 仲要想教番人轉頭, 跟住決定咗嗰啲嘢又唔認, 冇發生過的又係到認屎認屁, 真係好憎佢, 咁都不特止, 仲要有個人肯襯佢咁先得嘛, 刷鞋其實我覺得可以, 但做嘢上咩都順佢時我就覺得唔得, 有時啲嘢係幫理不幫親架嘛, 仲要話:咁嗰間嘢係咪唔想再改, 係ge叫佢比個file我我叫我個FD改! 其實我真係唔明點解咁鍾意爭嘢做囉, 佢真係仲係蜜月期囉, 老細睇你就梗係可以巴巴閉, 時間可以證明一切呢!午飯後上咗去睇 襪, 但我真係買唔到嘢!下午好努力咁做嘢架, 但都係換嚟激氣多囉, 大家咁高咁大你做到好似你係我上司咁, 呢點我真係接受唔到!仲要搞到我遲咗放工, 買埋餸接埋笨元都6點幾7點先返到去, 煮飯食飯做家務睇功課等等, 咁又做到11點幾先可以休息呢!

沒有留言:

張貼留言