2017年12月9日 星期六

9/12/17

9/12/17.  SAT.  COLD

今日突然凍咗好多,估唔到天文台今次又咁準! 8點多一定要起身, 梳洗完老公揍咗子元去學英文先返轉頭接我同仲爺, 因為仲仲又玩到一屋都係嘢又唔肯換衫出門口, 真係比佢激死! 跟住去食早餐, 順手洗埋車, 接番子元返屋企做功課, 主要係同仲爺做功課, 笨元而家基本上自己已經handle到哂, 係仲爺麻煩啲又要話攰又要拖, 我都係要發佢脾氣先掂, 最終咪走返入房做, 做完仲要走出嚟話:「媽媽我覺得我好辛苦!」比佢吹漲!老公返嚟接我地前搬咗啲淘寶嘢返嚟先發現淘錯咗size, 啲櫈買高咗, 咁都冇辦法啦都要用!車咗我出去伊中聽講座先, 佢先去揍子元放踢波, 個講座都ok, 唔算大悶亦有收穫, 你話係咪咁想選咩又未必, 只係比自己了解多啲先, 出年仲要聽埋長天, 銘賢,及其他好幾間, 而家真係唔知係佢地讀書定我地家長讀, 以前鬼有講座咩!聽完仲有參觀, 搵埋程生佢地一齊行吓吹吓水咁嚟行!4點幾真係散水, 撘巴士返得去都5點幾, 子元已經去咗游水, 我就對功課啦,仲爺瞓咗覺, 等笨元游完水就出去愉景新城食晚飯同玩吓夾公仔,老公夾咗好多車仔比仲爺, 開心得佢呢!返去沖好涼瞓覺啦, 笨元話幫我摺衫但其實睇電視多過摺, 最終12點幾先瞓!

沒有留言:

張貼留言