2017年11月24日 星期五

24/11/17


24/11/17   FRI   COOL

今日落樓嗰吓都幾凍吓, 揍咗子元上校車就快手返去換衫, 仲爺今日要變紳士look, 叫老公快D起身幫手換衫, 整靚仔先出門口, 食埋個早餐就返學! 老公今日又請咗假油仲爺個房, 但我估佢都未必油得哂, 以佢D龜速係咁上吓! 返到公司都係做吓公事做吓自己嘢啦, 午飯同咗隔離寫字樓的人食飯, 其實我都冇諗住找佢食架啦, 不過咁啱返工時撘lift佢喺後面, 講開我今日冇帶飯嘛咪一齊囉, 但估唔到食嗰時除咗佢仲有6位男子啫, 查實佢有冇同D同事講我已經係阿太嚟架啦喎, 若果想識女仔我真係幫佢唔到呀! 原來做IT的男子都係幾悶吓, 所以餐飯都幾悶吓, 食過一次就算啦! 下午都係做吓嘢咁, 老細返過嚟比佢簽吓嘢咁啦, 等佢走咗又自在架啦, 放工返到去見到老公完成得好少部份都遇咗架啦, 又要揍子元去合唱團, 好在程生打嚟叫放嗰時揍敏瑩, 咁我去呢程就叫佢嚟車子元啦, 一人揍一程幾好! 返上樓本來想摺咗D, 但因為要整子元隻錶, 都係做唔切, 又要落樓交收咗D膠箱, 好忙呀! 去小童接咗佢地, 送敏瑩返去再入青衣, 揍埋佢地出去長沙灣食大牌檔, 老公成日想試警署對面嗰間, 又有佢想食GE羊腩煲喎, 啱哂啦! 地方就麻麻架啦, 但價錢相而又好食就得啦, 食完送嫲嫲返去時已經要開住部手機睇降魔的, 仲爺喺車瞓咗, 返去唔洗服侍佢, 睇埋最尾嗰part就沖涼, 還要做吓家務等等, 12點幾先瞓呢!

沒有留言:

張貼留言