2017年11月25日 星期六

25/11/17


25/11/17   SAT   COOL

今日要返工呢, 兩個細GE係一早起咗身呀, 不過喺到玩囉, 到我8點起身時又要趕佢地梳洗出門口, 送咗子元去學英文, 又要返工啦, 今日深哥過嚟開票, 9點幾開始做做到11點幾先搞掂, 真係手都軟呀! 跟住做吓自己嘢都已經差不多放工, 子元又走咗上嚟POPO, 仲爺又喺車瞓咗! 今個下午可以去吓街, 其實今個星期都冇咩溫過書, 但我又真係想去吓街嘛! 最終去咗德福行, 本來想去埋Mega Box, 但淨係行德福都差不多, 先去食咗間東南亞嘢, 跟住去睇玩具, 老公再買生日禮物比仲仲, 因為上次嗰份係嫲嫲買架喎, 而家要襯番個車場景再買條高架路! 我就買咗snoopy, 再去Uni買咗3Snoopy, 仲爺子元同我一樣款, 老公點都唔肯! 4點幾要閃啦, 子元游水游5, 由於佢冇攞泳衣, 唯有佢先去泳池入咗去先, 我上樓攞衫比佢囉, 又要我跑一餐! 仲爺唔瞓覺, 咁就做功課啦, 都做到7點先做得完, 快手落去接子元再去攞Pizza, 返去食完睇吓電視砌吓條新馬路咁, 老公6點多已經出咗去踢波! 睇到9點幾時, 子元突然話佢冇攞番對波鞋, 漏咗喺泳池喎! 我真係即係冒火, 又要全部人同佢一齊落去攞, 已經差不多閂門, 冇工作人員喺到佢又唔敢入去喎, 都係要我同佢一齊入去, 好在搵得番啫, 咁工作人員可能遠遠已經見到我團怒火, 所以冇話我地咁走入嚟! 返上樓叫佢地執嘢沖涼瞓覺! 我仲有好多衫要摺呢, 老公10點幾返到啦, 不過佢又睇波咁, 我太攰啦, 冇理佢瞓先啦!
 
 

沒有留言:

張貼留言