2018年4月13日 星期五

13/4/18

13/4/18.  FRI.  HOT
今朝叫老公早啲起身攞車先,因為琴晚實在太刺激,都係安全啲好!搞掂就出門口啦,去長沙灣食個早餐先接埋婷婷返學!揍完佢地就返工啦,今朝都係冇咩做, 所以做好自己嘢又要找吓工作咁,夠鐘就閃人,下午約咗4:15見工,所以都要請半日假, 返去買咗飯食,再休息吓,仲得閒吸吓塵先化妝換衫, 就喺我準備著鞋嗰吓電話響喎, 嗰時都3:30架啦, 就係叫我去見工嗰間公司打嚟,話佢上司突然有事見唔到我住喎, 頂呀......好在我住得近未出門口啫,但都係火囉,蝕咗半日假, 仲問我下星期幾時得閒見喎,呢啲公司見唔過啦!或者係天意啦,因為我問佢要見幾耐左右,原來要見2個鐘,咁見得嚟我咪揍唔切子元,所以呢啲可能都係天意!結果落番個妝換番衫就幫老公買定餸,差不多時間就出去揍子元踢波,我自己就去跑步,踢完就返屋企食飯,然後好攰好攰,喺梳化特別好瞓!

沒有留言:

張貼留言