2018年4月30日 星期一

30/4/18

30/4/18.   MON.   HOT
放埋今日假咪好囉,無端端又返一日咁幾無癮!朝早6點幾突然醒咗,唔見老公喺隔離,原來佢喺廳瞓咗瞓天光,真係比佢激死!不過好搞笑仲爺走咗出廳見daddy咁瞓咗喺到, 竟然係攞張被比佢, 你話係咪冧死人!揍仲爺返學啦,因為子元今日係教師偷懶日放假一天,所以派佢揍仲爺返學,大個仔冇問題啦!食埋個早餐就車我返工,再車子元去婆婆到,老公今日請咗假, 佢要去煤氣公司簽約,新開始啦,我都相信個天會有最好的安排!今日我返去都係做吓自己嘢又扮吓工咁啦!午飯後要睇電視,上星期五邊有時間睇!下午都係做吓自己嘢, 想找工都冇咩啱!放工老公嚟接我, 佢今晚又約咗人食飯,最終我地3個就同letty家去咗青衣戲棚食,其實好食又唔係,當去體廿驗吓囉!雖然都食咗百幾蚊嘢,但8成都係子元食!由於大家都唔係食咗好多嘢, 所以決定再去食其他嘢,最終決定咗去食壽司,子元坐頭位食得實在太多嘢,去759shopping埋先返屋企!

沒有留言:

張貼留言