2018年4月19日 星期四

19/4/18


19/4/18   THU   WARM
如常返工返學啦, 不過今朝要炒飯比笨元帶, 真係有啲趕, 食埋早餐先返工, 不過返到去有咩好做呀, 咪又係咁! 無聊到夠鐘就開飯囉, 今日算好架啦, 起碼打咗啲議程, 簡真係拖慢嚟做! 午飯後去咗D2行吓, 原來都有幾多snoopy架喎, 可惜其實冇咩用, 都係唔會買架啦! 下午都係打吓嘢找吓工咁啦! 放工就直接返屋企, 連餸都唔洗買, 因為嫲嫲話出嚟食上海嘢, 咁子元又去咗補英文, 我咪返屋企摺埋啲衫先囉, 跟住出去接番子元, Miss Yu話子元又口多又冇做齊功課, 呢個衰仔, 都係要我迫番緊啲先得! 行到去食嘢嗰到老公佢地又係啱啱到, 食完老公先去攞車, 我地後join, 先車我地返去, 佢送埋嫲嫲返屋企就去踢波, 咁我地返到樓下時撞到Letty佢地一家去7樓玩, 咁時間尚早明天又唔洗交功課, 咪一齊囉, 不過我都要放低佢地家檔, 再攞埋毛巾水呀等等先去陪佢地玩! 玩到9點關燈就落樓啦, 點知3個大GE要去消防通道飛多次車, 仲爺追唔到, 我要佢停, 於是佢就喊啦, 佢都唔明自己係細, 邊夠人嚟呢, 咁最後大嗰班咪陪佢近近地走一轉佢先收聲囉! 返到屋企要沖涼執嘢瞓覺啦, 10點幾佢地已經瞓醒, 我好得閒咁可以打機, download咗隻新game, 老公差不多12點先返到, 我實在太攰啦, 睇埋J2套劇就瞓, 冇理佢啦!

沒有留言:

張貼留言