2018年4月5日 星期四

5/4/18


5/4/18   THU   HOT
清明節一向都係多日假, 我地都唔洗拜山, 朝早瞓到8點幾9, 梳洗收拾後就出門口, 老公約咗佢兩個朋友飲茶, 咁我地要一齊去, 因為早咗出門口, 去到找到標位泊咗車先, 然後喺美麗華行吓, 好在有大大間商務, 子元可以打書釘, 仲爺就玩吓對面間tomica, 可以用埋子元之前賺落張書卷, 佢又買咗4本書, 全程飲茶就喺到睇! 查實我完全唔識咩水都有啲悶架, 仲爺就一般合作啦, 飲到差不多2點去攞車入愉景灣, 約咗同學仔玩playhouse, 佢地朝早已經入咗去, 我地2點幾入到去佢地剛食完嘢, 比埋錢就入去一齊玩! 基地只係兩張櫈, 一入去大嗰D已經消失得無影無蹤, 反而細嗰兩個就要跟住囉, 始終人又多, 唔可以完全放手任得佢地周圍走! 另外3家人其實都玩咗一朝, 佢地真係好體力, 我地跟吓又陪吓咁, 仲爺玩長滑梯玩咗N, 完全唔洗我陪, 咁我地有時候咪吹吓水囉, 唔覺唔覺係玩到散場趕人我地先走, 仲爺終於玩到攀石, 因為呢到冇高度限制, 不過其實仲爺真係唔多玩到架, 佢係唔夠力攀架, 最好笑係攀完時玩唔切跳彈床係到喊, 咁我唯有叫個姐姐係咁二比佢跳幾吓囉, 咁就冇事啦! 出咗去兩位司機先去攞車, 我地女人就同啲細去買啲水呀三文治食咗先, 要等到805先有車, 咁就邊等車邊食住嘢先, 最終出到長沙灣食晚飯都9點多, 大家都餓鬼咁啦, 食完返去快手沖涼瞓覺啦, 我都冇摺衫啦好攰睇埋J2套劇就瞓!

沒有留言:

張貼留言