2018年4月29日 星期日

29/4/18


29/4/18   SUN   WARM
今日係足球日, 子元盃賽由9點踢到6, 跟住又到老公去踢, 我就唔多的得起個心肝做家務, 只係摺咗衫抺咗地咋, 簡直係咩都冇做過! 講番早上7點幾就出門口, 先去接番兩隻嘢去球場, 子元竟然帶錯黑色褲, 又心人鬧, 我地又要返去幫佢攞啦, 跟住睇咗佢第一場波, 子元就冇入波架啦, 但都踢得幾好, 仲影到個有個施丹轉身唔錯添! 睇完一場我地就去食早餐先, 然後我同仲爺就返屋企啦, 冇可能咁樣陪佢喺球場一日! 去美孚買埋餸, 返到去先叫仲爺沖個涼, 跟住咪任得佢玩囉, 我就抺番個地先, 等佢可以喺地任玩, 然後我就hea, 除咗摺埋衫, 同不停要執仲爺啲玩具外真係冇做過咩! 午飯整咗白菜雞肉上海麵, 真係幾好食架, 仲仲而家都會食哂! 老公佢地5點幾6點返咗嚟, 子元佢地贏咗冠軍呢! 咁老公又要去慈雲山踢, 子元又話唔想去, 仲爺又話要去, 咁又要我決定去唔去, 咁真係好難囉, 最終都係一齊過咗去, 咁老公就踢囉, 我就同咗佢地去遊樂場, 不過個場又細, 仲爺目標到個姐姐就跟住人地係咁玩, 子元本來打緊機, 後來嚟咗兩個男女差不多年紀, 同佢地玩本來都冇咩, 但我覺得個女GE態度麻麻, 就叫子元唔好同佢玩啦, 惹到麻煩就唔好, 見差不多完場就去搵番老公, 仲要趕泊車未過鐘前離開! 去咗鑽石山食埋嘢就回家啦, 子元就要買咗件衫囉, 又唔帶嘢換又玩到濕哂! 仲爺食完飯已經瞓咗, 搬鬼死我! 返去快手沖涼瞓覺啦, 老公要等11點才有夜泊, 我陪到1點幾都真係攰啦要瞓!

沒有留言:

張貼留言